Heb je een vraag over een product, het betaal- of bestelproces, bezorging of retourneren? Grote kans dat je jouw antwoord hieronder in de veelgestelde vragen kunt vinden. Is dat niet het geval, neem dan contact met ons op, telefonisch of per mail. Wij helpen je graag!

Waar is mijn pakketje?

Heb je gekozen voor thuisbezorgen? Je ontvangt een track & trace code in je mail van PostNL met een link om je bestelling te volgen. Heb je gekozen voor afhalen in winkel? Je ontvangt een mail op het moment dat de bestelling voor je klaar ligt in de winkel.

Hoe kan ik retourneren?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 4,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. U kunt de bestelling ook in onze winkel retourneren, hieraan zijn geen extra kosten verbonden. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@mixenhussel.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Hoe lang duurt het voor mijn geld weer op mijn rekening staat?

Wanneer je het pakket via PostNL terugstuurt duurt het 1 tot 2 dagen voor het bij ons binnen is. Daarna gaan wij uit van ongeveer 14 dagen verwerkingstijd. Je ontvangt een creditnota per mail wanneer je retour is verwerkt. Het bedrag staat dan binnen 24 uur op de rekening waarmee is betaald.

Hulp nodig?

Langstraat 58a
2242KN Wassenaar
070 870 1948

hello@mixenhussel.nl